Menu
Košík

Doprava a Platba

Tovar dodávame v rámci Slovenskej republiky a EÚ službami: Slovenskej pošty, a.s., GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., a Packeta Slovakia s.r.o. (Zásielkovňa)

  • Tovar dodávame na dobierku, alebo po prijatí platby vopred.
  • Ak si to povaha objednávky alebo výnimočné okolnosti vyžadujú, objednávka je odoslaná neskôr.
  • O vyexpedovaní tovaru je zákazník informovaný, aby sa mohol pripraviť na prevzatie tovaru emailom alebo sms-kou.
  • Tovar bude dodaný zákazníkovi na adresu, ktorú zákazník uviedol v objednávke ako miesto doručenia.
  • Objednávku je možné stornovať pred expedíciou do 6 hodín od jej prijatia.

Ceny za dodanie - Zásielky v rámci SR:

Spôsoby dodania a ich ceny:

  • Poštová zásielka (doručenie do 2-3 pracovných dní od expedovania) - 3,00€ (služba: Doporučený list / Balík na poštu) Zdarma od 59€ (Suma košíka)
  • Kuriérska zásielka GLS (doručenie do 24 hod. od expedovania - pracovné dni) - 4,30€ (služba: GLS Expres) Zdarma od 79€ (Suma košíka)
  • Packeta (Zásielkovňa) - 3,30€ služba: Packeta, doručenie na vybranú pobočku vo vašom meste) Zdarma od 59€ (Suma košíka)
  • Pre objemné a ťažké balíky nad 3-5KG sa cena poštovného navyšuje podľa váhy balíka ! Cena poštovného v prípade jeho navýšenia bude oznámená zákazníkovi vopred.

Spôsob platby:

  • Dobierka - plošný poplatok za dobierku je 1,20€ - zaplatenie v hotovosti pri prebraní u kuriéra / na pošte
  • Zaplatenie vopred bankovým prevodom na náš účet
  • Cez PayPal platobnú bránu - platobnou kartou
  • Cez TrustPay platobnú bránu
  • Platba individuálne pripravených produktov - V prípade, že vaša objednávka obsahuje individuálne pripravenú zmes (Bachove esencie, éterické oleje, astronáramok a iné) vašu objednávku pripravíme a odošleme až po uhradení sumy objednávky vopred bankovým prevodom.


Zásielky do krajín ČR a EU:

  • Zásielky zasielame Packetou po uhradení vopred bankovým prevodom alebo PayPalom alebo cez TrustPay.
  • Dobierka je možná len do ČR - zákazník zaplatí v mene CZK pri prebraní.

Spôsob dodania a platby do EÚ je individuálny a zákazník bude kontaktovaný s ponukou dopravy.

Dodacia lehota:

Priemerné dodacie lehoty sa pohybujú v rozmedzí 1-5 dní, v závislosti od druhu objednaného tovaru.
U niektorých tovarov sa dodacia lehota môže predĺžiť, nakoľko sa môže stať, že nemáme objednaný tovar na sklade a treba počkať na dodávku zo zahraničia. V takom prípade je zákazník o tom včas upovedomený a má možnosť objednávku upraviť, ak mu predĺžená dodacia lehota nevyhovuje. V prípadoch objednania tovaru, ktorý je uvedený v popise len na objednávku, sa doba dodania predlžuje na 15-30 dní. Ide spravidla o tovar, ktorý sa musí objednať zo zahraničia a nie je v našich možnostiach ho zabezpečiť skôr.
V každom prípade sa budeme snažiť vybaviť každú objednávku čo najskôr.

Vybavenie objednávok:

V zriedkavých prípadoch sa môže stať, že objednávku nie je možné vybaviť, nakoľko medzičasom bol tovar vyradený z našej ponuky, alebo jeho výroba časovo odložená, v takom prípade je zákazník tiež bezodkladne informovaný a má možnosť stornovania objednávky. Zákazníkovi budú vrátené peniaze v plnej výške ak bola už prevedená úhrada.

Ak niektorý tovar z celkovej objednávky nebude skladom, alebo v požadovanom množstve, budeme vás o tejto skutočnosti informovať a rovnako vám oznámime, kedy bude k dispozícii, prípadne vám navrhneme možnosť náhrady iným výrobkom.

Ak si zákazník bude žiadať zaslať aj čiastočne vybavenú objednávku s tovarom, ktorý je ihneď na odoslanie, zbývajúca nevybavená časť objednávky sa považuje za stornovanú a zákazník si ju musí vytvoriť ako novú objednávku. Toto opatrenie je zavedené pre lepší prehľad o vybavených objednávkach a je to prehľadnejšie aj pre samotného zákazníka.

Ďalšie dôležité informácie:

Kupujúci je povinný, aby bezprostredne pri dodaní prekontroloval spolu s dopravcom stav zásielky. (počet balíkov, poškodenie krabice atd.). Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že zásielka je napr. neúplná alebo poškodená. Pokiaľ takto poškodenú zásielku kupujúci od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole prepravcu.
 
Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť e-mailom na adresu eshop@naturnet.sk alebo telefonicky na 0917 456 887, spísať s dopravcom škodový protokol a tento bez zbytočného odkladu zaslať faxom, e-mailom, alebo poštou predávajúcemu. Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva vec reklamovať, dávajú však predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou.