Menu
Košík

Tieto internetové stránky používajú súbory cookies. Bližšie informácie nájdete v sekcii ochrany osobných údajov. Zavretím oznamu vyjadrujete súhlas.

Dodacie podmienky


Objednávka je expedovaná do 36 hodín od jej prijatia.

Tovar dodávame v rámci Slovenskej republiky a EÚ službami: Slovenskej pošty, a.s. (Poštová zásielka), GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o. (Kuriérska zásielka) a Zásielkovňa s.r.o.

  • Tovar dodávame na dobierku, alebo po prijatí platby vopred.
  • Ak si to povaha objednávky alebo výnimočné okolnosti vyžadujú, objednávka je odoslaná neskôr.
  • O vyexpedovaní tovaru je zákazník informovaný, aby sa mohol pripraviť na prevzatie tovaru emailom alebo sms-kou.
  • Tovar bude dodaný zákazníkovi na adresu, ktorú zákazník uviedol v objednávke ako miesto doručenia.
  • Tovar si môžete prebrať i osobne v našom kamennom obchode na adrese NATUR-NET Karloveská 726/24, Bratislava. Po-Pi: 14-18hod. Štvrtky: 13-17hod.
  • Objednávku je možné stornovať pred expedíciou do 6 hodín od jej prijatia.

Zásielky v rámci SR:

Spôsoby dodania a ich ceny:

  • Poštová zásielka na dobierku (doručenie do 2 pracovných dní od expedovania) - 3,60€ (služba: Doporučený list / Balík na poštu) (Zdarma od 59€)
  • Poštová zásielka uhradená vopred na b.ú./kartou (doručenie do 2 pracovných dní od expedovania) - 2,50€ (služba: Doporučený list / Balík na poštu) (Zdarma od 59€)
  • Kuriérska zásielka na dobierku (doručenie do 24 hod. od expedovania - pracovné dni) - 5,40€ (služba: Expres) (Zdarma od 79€)
  • Kuriérska zásielka uhradená vopred na b.ú./kartou (doručenie do 24 hod. od expedovania - pracovné dni) - 4,30€ (služba: Expres) (Zdarma od 79€)
  • Zásielkovňa - pri dobierke 3,10€ / pri platbe vopred 2,00€ (služba: Zásielkovňa, doručenie na vybranú pobočku vo vašom meste) (Zdarma od 59€)
  • Osobný odber v predajni - 0,00€

  • Pre objemné a ťažké balíky nad 3KG sa cena poštovného navyšuje podľa váhy balíka ! Cena poštovného v prípade jeho navýšenia bude oznámená zákazníkovi vopred.

V prípade, že objednávka dosahuje hodnotu nad 59,-€ (bez poštovného), je poštovné a balné bezplatné pre doručenie Sl. Poštou a Zásielkovňou.
Nad 79,-€ je zdarma aj Kuriérom GLS.

    Spôsob platby:

    • Dobierka - zaplatenie v hotovosti pri prebraní u kuriéra / na pošte / v predajni (U kuriéra možnosť platiť platobnou kartou)
    • Zaplatenie vopred bankovým prevodom na náš účet
    • Cez PayPal platobnú bránu - platobnou kartou
    • Cez TrustPay platobnú bránu
    • Platba individuálne pripravených produktov - V prípade, že vaša objednávka obsahuje individuálne pripravenú zmes (Bachove esencie, éterické oleje, astronáramok a iné) vašu objednávku pripravíme a odošleme až po uhradení sumy objednávky vopred bankovým prevodom.

    Zásielky do krajín ČR a EU:

    Spôsob dodania a platby do ČR

    • Zásielky zasielame Slovenskou poštou alebo Zásielkovňou po uhradení vopred bankovým prevodom alebo PayPalom alebo cez TrustPay.
    • Dobierka je možná cez Zásielkovňu - zákazník zaplatí v mene CZK pri prebraní.

    Spôsob dodania a platby do EÚ je individuálny a zákazník bude kontaktovaný s ponukou dopravy.

    Dodacia lehota:

    Priemerné dodacie lehoty sa pohybujú v rozmedzí 1-5 dní, v závislosti od druhu objednaného tovaru.
    U niektorých tovarov sa dodacia lehota môže predĺžiť, nakoľko sa môže stať, že nemáme objednaný tovar na sklade a treba počkať na dodávku zo zahraničia. V takom prípade je zákazník o tom včas upovedomený a má možnosť objednávku upraviť, ak mu predĺžená dodacia lehota nevyhovuje. V prípadoch objednania tovaru, ktorý je uvedený v popise len na objednávku, sa doba dodania predlžuje na 15-30 dní. Ide spravidla o tovar, ktorý sa musí objednať zo zahraničia a nie je v našich možnostiach ho zabezpečiť skôr.
    V každom prípade sa budeme snažiť vybaviť každú objednávku čo najskôr.

    Vybavenie objednávok:

    V zriedkavých prípadoch sa môže stať, že objednávku nie je možné vybaviť, nakoľko medzičasom bol tovar vyradený z našej ponuky, alebo jeho výroba časovo odložená, v takom prípade je zákazník tiež bezodkladne informovaný a má možnosť stornovania objednávky. Zákazníkovi budú vrátené peniaze v plnej výške ak bola už prevedená úhrada.

    Ak niektorý tovar z celkovej objednávky nebude skladom, alebo v požadovanom množstve, budeme vás o tejto skutočnosti informovať a rovnako vám oznámime, kedy bude k dispozícii, prípadne vám navrhneme možnosť náhrady iným výrobkom.

    Ak si zákazník bude žiadať zaslať aj čiastočne vybavenú objednávku s tovarom, ktorý je ihneď na odoslanie, zbývajúca nevybavená časť objednávky sa považuje za stornovanú a zákazník si ju musí vytvoriť ako novú objednávku. Toto opatrenie je zavedené pre lepší prehľad o vybavených objednávkach a je to prehľadnejšie aj pre samotného zákazníka.

    Ďalšie dôležité informácie:

    Kupujúci je povinný, aby bezprostredne pri dodaní prekontroloval spolu s dopravcom stav zásielky. (počet balíkov, poškodenie krabice atd.). Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že zásielka je napr. neúplná alebo poškodená. Pokiaľ takto poškodenú zásielku kupujúci od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole prepravcu.
     
    Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť e-mailom na adresu eshop@naturnet.sk alebo telefonicky na 0917 456 887, spísať s dopravcom škodový protokol a tento bez zbytočného odkladu zaslať faxom, e-mailom, alebo poštou predávajúcemu. Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva vec reklamovať, dávajú však predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou.